Начало Условия за регистрация

ОБЩИ УСЛОВИЯ

 

Стоки, обект на продажба


Обект на продажба са Стоките, предлагани в Сайта към момента на отправяне на заявка за закупуване от страна на Потребителя, за които е отбелязано, че са в наличност с посочени количества.
Стоките, обект на продажба чрез Сайта, са описани по вид, качество и количество в същия. Дружеството „ДОМКО” ООД не носи отговорност за възможни разлики в цветовете на закупените Стоки, дължащи се на специфики в екраните на компютрите. Заявяването за закупуване на Стока / Стоки се приема за изразено писмено съгласие от страна на Потребителя относно вида, качеството и количеството на Стоката / Стоките.


Доставка
 

Доставките се извършват на посочен в поръчката адрес. Желателно е да дадете адрес, на който може да се получи стоката през времето от 10:00 до 17:30 часа (примерно служебен адрес). При получаване на стоката се плаща цената за доставка, посочена в поръчката, а когато стоката се заплаща по банков път цената на доставката се заплаща едновременно с цената на поръчаната стока.
Отказването от направена вече поръчка може да стане чрез формата за контакт или чрез и-майл.


Цена


Цените на предлаганите стоки са посочени за всеки вид стока поотделно с оглед нейните специфики - цвят, размер, материал и т.н.
Цената за доставка на стоките се  отбелязва допълнително в поръчката, която правите. Пълната таблица със сроковете за доставка и цени можете да видите в страница "Доставки" в нашият сайт.
Отстъпките, които "ДОМКО" ООД периодично обявява, не важат за стоките, които вече са намалени - т.е. за тези, за които има посочена стара цена, която е задраскана и нова такава, посочена в червено.

 

Заплащане на поръчаните стоки:


    * Плащане в брой

Начин на плащане, когато клиента желае да получи стоката която е поръчал директно от склада на фирма Домко (гр. София, ул. Околовръстен път 145), тоест доставката ще бъде с транспорт на клиента. Следвайки етапите на поръчката, изберете от меню "начин на плащане" - "В брой", а от меню "доставка" - "транспорт на клиента". Кликнете на "завършване на поръчката".


    * Плащане при доставка (наложен платеж)

Получавайки поръчаната стока, заплащате дължимата сума на куриера. Тя  е отбелязана в цената на поръчката. Разходите по инкасо и застраховка се поемат от Е-DOMKO.BG

 
    * Плащане по банков път
 
За целта е необходимо да извършите банков превод към сметката на Е-DOMKO.BG. Следвайки етапите на поръчката, изберете от меню "начин на плащане" - "банков път". Кликнете на "завършване на поръчката" и в страницата, която се отвори ще видите банковите сметки, по които да извършите превода. Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на превода. При доставка на стоката не дължите нищо на куриера.


   * Плащане с Банкова карта (чрез виртуален ПОС терминал)

За целта е необходимо следвайки етапите на поръчката, да изберете от меню "начин на плащане" - "Банкова карта".

Банковите карти с които можете да направите on-line разплащане са: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY
Моля, обърнете внимание, че вашата V PAY или MasterCard Electronic карта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие в схемите Verified by Visa или MasterCard SecureCode.
Моля проверете също така, дали вашата карта е отворена от вашият издател за транзакции в Интернет”.
Максималната сума за транзакция е 10 000 лева.

Сигурността при въвеждане и пренос на картовите данни се осигурява чрез използване на SSL протокол за криптиране на връзката между нашия сървър и платежната страница на обслужващата ни банка

-Автентичността на вашата карта се проверява чрез въвеждането на код за сигурност (CVV2)
-В допълнение, за идентифицирането ви като картодържател, платежният сървър за електронна търговия на обслужващата ни банка поддържа схемите за автентикация на международните картови организации - Veryfied by VISA и MasterCard SecureCode, в случай, че сте регистрирани да ги използвате.

Данните, които клиента трябва да попълни за плащане с карта са:
-Данни за картата (номер, дата на валидност, 3-цифрен код за сигурност, име на картодържателя, адрес)
-Данни за автентикация (За идентифицирането ви като картодържател, платежният ни сървър за електронна търговия на обслужващата ни банка поддържа схемите за автентикация на международните картови организации - Veryfied by VISA и MasterCard SecureCode.  В случай, че сте регистрирани от вашата банка Издател в тези схеми за сигурност, на екрана ви ще се появи страница където трябва да въведете вашата автентикационна парола.

ВАЖНО: Домко ООД НЕ събира картови данни и като търговец нямаме достъп до тях, а само обслужващата ни банка.

Транзакционната валута (тази която се въвежда в платежната страница при покупка) е Български лев.

При плащане с карта чрез виртуален ПОС терминал, Потребителят депозира сума равна на стойността на направената поръчка и едва след като транзакцията на депозита бъде потвърдена се доставят поръчаните стоки и услуги. В случай, че в едноседмичен срок от датата на доставка Потребителят се откаже частично или изцяло от закупените стоки e-domko.bg се задължава да възстанови частично или изцяло депозираната сума, чрез кредитна транзакция по картата, с която е направено плащането. В случай, че потребителят не се откаже от закупените стоки или услуги e-domko.bg автоматично приема направения депозит като плащане на поръчаните стоки или услуги.

   
    * Плащане с пощенски запис

За целта е необходимо да изпратите пощенски запис на адреса на фирма Домко ООД (гр. София, кв. Витоша, общ. Триадица, ул. Околовръстен път 145, ПК 1700). Следвайки етапите на поръчката, изберете от меню "начин на плащане" - "пощенски запис". Кликнете на "завършване на поръчката". Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на плащането. При доставка на стоката не дължите нищо на куриера.

  
    * Плащане чрез ePay.bg  (карти Борика, EUROLINE, Maestro, MasterCard, VISA, TBICredit) 
 
Ако притежавате дебитна или кредитна карта издадена от българска или международна банка, можете да платите чрез системата на ePay.bg. При избирането на този метод ще бъдете прехвърлени на страницата на ePay.bg, където трябва да въведете потребителското си име и парола и да потвърдите плащането. Следвайте всички стъпки, за да бъдете върнати в страницата на E-DOMKO.BG, за да се регистрира поръчката. Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на превода в банковата ни сметка. При получаване на стоката не дължите нищо на куриера.

 
   * Плащане чрез Транскард  (Транскарт Classic, Транскарт Gold, Транскарт JCB и Транскарт MasterCard)
 
Ако притежавате кредитна карта издадена от Транскарт Файненшъл Сървисис ЕАД, можете да платите чрез системата на Transcard.bg. При избирането на този метод ще бъдете прехвърлени на страницата на Transcard.bg, където трябва да въведете потребителското си име и парола и да потвърдите плащането. Следвайте всички стъпки, за да бъдете върнати в страницата на Е-DOMKO.BG, за да се регистрира поръчката. Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на превода в банковата ни сметка. При получаване на стоката не дължите нищо на куриера.

 
   *Внимание! Когато при съответният продукт е записано, че доставката се извършва само след предварителното му заплащане, означава че продуктът първо трябва да бъде заплатен и след това ще бъде доставен, т.е. при този продукт не е възможно да се използва услугата заплащане с "Наложен платеж".
 

Рекламации


На рекламация подлежат Стоки, които не отговарят на изискванията за качество, посочени в Сайта и / или в съпътстващите ги сертификати, упътвания за ползване и други, доколкото такива има издадени за съответната Стока / Стоки, както и тези, които при доставката на Потребителя съдържат явни недостатъци /не се счита за недостатък разликата в нюанса на цветовете, и това неможе да бъде основание за връщане на стоката!!!/. За целта при доставката Потребителя отбелязва върху товарителницата, наличието на явни недостатъци и/или несъответствие в  количеството, в противен случай се счита, че количеството стока съответства на поръчаното и договорът е изпълнен точно.
Извън случаите на несъответствие в количеството рекламации относно закупени и предадени Стоки могат да бъдат направени в срок от 14 дни, считано от датата на доставката.
Съгласно Закона за защита на потребителите (ЗЗП) стоката, получена от клиента, поради естеството на търговията в интернет, може да бъде върната в рамките на 14 дни след покупката, считано от датата на доставката, без изрични основания за това, с транспорт за сметка на клиента  стига състоянието на стоката да бъде същото, като в момента на предаването й на клиента (включително ненарушената опаковка).

При възникване на рекламация може да се свържете с нас на телефони 02/8791200, 02/8791300, 02/8791315 или ни пишете на имейл e-domko@domko.com.

 

Политика на отказ от покупка

Уважаеми клиенти, „Домко“ ООД гарантира качеството на всички свои продукти. Ако все пак, те не отговарят на вашите изисквания, Вие имате право да се откаже от един или повече артикула от направената поръчка в рамките на 14 дни след получаването й, като ни я изпратите по куриер или по пощата за Ваша сметка, заедно с придружаващия я формуляр за отказ от покупка на адреса ни за връщане (изписан на формуляра).
Молим Ви да се грижите за продуктите докато са при вас, както и когато ги връщате, за да се избегне повреда или загуба при транспортиране. Не забравяйте да запазите бележката от пощата или куриерската фирма, като доказателство, че пратката Ви е изпратена. В противен случай поемате риска от загуба на стоките преди да сме ги получили.

Моля, при връщане на стока да имате предвид следните неща:

•При връщане на отказана стока, тя трябва да бъде придружена от доказателство за покупката (фактура и касова бележка) и формуляр за отказ от покупка (получава се заедно с пратката), неизползвана, неразопакована и в запазен търговски вид, със запазена оригинална опаковка, адресирана до адреса ни за кореспонденция: гр. София, ул. Околовръстен път 145. Ако формуляра за отказ от покупка не е в пратката, моля да ни пишете на e-domko@domko.com , за да Ви го изпратим;

•По хигиенни причини, спално бельо, одеяла, възглавници, олекотени завивки, хавлиени кърпи и халати с отворена опаковка не могат да бъдат отказани или върнати, освен ако не е в правото на клиента да ги върне, т.е. имат дефект, потвърден от нас;

•Артикули изработени или доставени по поръчка и персонализирани продукти, не могат да бъдат върнати или заменени, като клиентът носи отговорност за точността на подадените размери. Това не важи за случаите когато продукта с нестандартни размери е с дефект;

Възстановяването на сумата по отказан артикул/и след потвърждение от служител на фирма „Домко“ ООД, че върнатата стока отговаря на критериите по горе, се осъществява под формата на оригиналния начин на плащане, т.е. ако сте платили с дебитна карта, то сумата се възстановява с кредитна транзакция по същата карта, в рамките на 10 работни дни от получаването на върнатата стока. При заплащане с наложен платеж или банков превод, сумата за върнатия артикул/и се възстановява по банков път в банковата сметка, която сте посочили.

Не възстановяваме сума за артикули, върнати след 14-тия ден от получаването им, повредени, използвани артикули или такива с нарушена опаковка. В тези случаи ще Ви върнем артикулите обратно за ваша сметка.

Политиката на отказ от покупка не нарушава потребителските права на клиента в случаите на дефектни / повредени стоки.


Права и задължения на Потребителя


Потребителят има право да разглежда, поръчва и получава Стоките от Сайта по реда и условията, посочени в него.
Потребителят има право да се информира за състоянието на своята Поръчка.
Потребителят има право на доставка на заявената Стока / Стоки на посоченият адрес за доставка, след потвърждение по телефона, извършено от оператор на ”ДОМКО” ООД.
Потребителят носи пълна отговорност за опазването на своето потребителско име и парола, както и за всички действия, които се извършват от него или от трето лице чрез използване на потребителското име и паролата. Потребителят е длъжен незабавно да уведомява ”ДОМКО” ООД и съответните власти за всеки случай на неправомерен достъп чрез използване на неговото потребителско име и парола, както и винаги, когато съществува опасност от такова използване.
Потребителят е длъжен да заплати цената на Поръчката си според обявения в Сайта начин.
Всеки Потребител, независимо дали е направил Поръчка или не, се задължава при ползване на Сайта:
    * Да не нарушава и да зачита правата и свободите на гражданите, съгласно Конституцията, законите на Република България и международни актове, по които тя е страна, правилата на морала, добрите нрави и Интернет етиката;
    * Да не нарушава чужди имуществени или неимуществени, абсолютни или относителни права и интереси, като право на собственост, право на интелектуална собственост и др.;
    * Да не извършва злоумишлени действия.


Права и задължения на ”ДОМКО” ООД


”ДОМКО” ООД  има право, но не и задължение, да запазва материали и информация, използвани / разположени на сървъра на www.e-domko.bg или направени достояние на трети лица от Потребител, и да ги предоставя на трети лица и съответните държавни органи в случаите, когато това е необходимо за запазване правата и законните интереси, собствеността и сигурността на www.e-domko.bg, както и на трети лица, в случаите на предявени искове във връзка с нарушаване на техни права по повод на използвани или разпространени информация или материали, както и в случаите, когато материалите или информацията са изискани от държавни органи, по силата на изрична законова разпоредба.  
„ДОМКО” ООД има право по всяко време, без уведомяване на Потребителя, когато последният ползва сайта  в нарушение на настоящите условия, както и по преценка на „ДОМКО” ООД, да прекратява достъпа на потребителя до Сайта. „ДОМКО” ООД не носи отговорност спрямо Потребителите и трети лица за претърпени вреди и пропуснати ползи, настъпили вследствие прекратяването, спирането, променянето или ограничаването на достъпа, изтриването, модифицирането, загубването, недостоверността, неточността, или непълнотата на съобщения, материали или информация, пренасяни, използвани, записвани или станали достъпни чрез Сайта на  „ДОМКО” ООД.
„ДОМКО” ООД може да осигури публикуване в тематичните рубрики на магазина на връзки към други Интернет страници и ресурси. „ДОМКО” ООД не носи отговорност за претърпени вреди и пропуснати ползи, произтекли във връзка с използването, достъпа или достоверността на тези материали и съдържание. Потребителят носи пълна отговорност за всички причинени вреди на „ДОМКО” ООД и трети лица вследствие използване или достъп до тези Интернет страници и ресурси.
Потребителят е длъжен да обезщети „ДОМКО” ООД и всички трети лица за всички претърпени вреди и пропуснати ползи, включително за всякакви разходи и платени адвокатски възнаграждения, настъпили вследствие на предявени искове и / или платени обезщетения на трети лица във връзка с Интернет страницата, хипер-връзки, материали или информация, които Потребителя е използвал, разположил на сървъра на „ДОМКО” ООД, изпращал, разпространявал, направил достояние на трети лица или направил достъпни чрез „ДОМКО” ООД в нарушение на закона, настоящите Общи условия, добрите нрави или Интернет етиката.
„ДОМКО” ООД има право ежеседмично да праща писмо с новини до Потребителите на сайта, ако същите са потвърдили желанието си за това. Това писмо съдържа в себе си актуални промоции, нови продукти, новини за предстоящи празници, свежи идеи за подаръци и др. „ДОМКО” ООД няма право да изпраща това писмо до Потребители, които категорично са заявили, че не желаят да го получават.
„ДОМКО” ООД има право да събира и използва информация относно своите Потребители.
Информацията по предходния член може да бъде използвана от „ДОМКО” ООД, освен в случай на изрично несъгласие на Потребителя, изпратено на следния e-mail адрес e-domko@domko.com. „ДОМКО” ООД събира и използва информацията за да подобрява предлагането на Стоките и задоволяването на потребителските нужди. Всички цели, за които „ДОМКО” ООД ще използва информацията ще бъдат съобразени с българското законодателството, приложимите международни актове, добрите нрави и Интернет етиката.
„ДОМКО” ООД гарантира на своите Потребители конфиденциалността на предоставената информация и лични данни. Последните няма да бъдат използвани, предоставяни или довеждани до знанието на трети лица извън случаите и при условията, посочени в настоящите Общите условия.
„ДОМКО” ООД има право да инсталира върху компютрите на Потребителите cookies. Те са текстови файлове, които се запазват от Интернет страницата върху твърдия диск на Потребителя и позволяват възстановяване на информация за Потребителя, като го идентифицират и позволяват проследяване на действията му, Интернет страниците, които посещава, хипер-връзките, които използва, информацията, която използва и записва и други.

 

Защита на личните данни. Kонфиденциалност.


Съгласно Закона за защита на личните данни, Потребителят има право на достъп до личните си  данни, които е въвел или са станали достояние на ДОМКО ООД при ползване от него на Сайта, както и на поправка на тези лични данни.
Потребителите, които са попълнили регистрационната форма и са приели настоящите общи условия изрично се съгласяват предоставените от тях лични данни да бъдат обработвани от ДОМКО ООД по електронен път при доставка на поръчани стоки или услуги.
Потребителите предоставят своите лични данни доброволно с оглед на тяхната идентификация в процеса на ползване на Сайта и същите могат да се съхраняват, обработват и използват от ДОМКО ООД за целите на поддръжка на предлаганите услуги и за целите на рекламата на стоки и услуги предлагани във търговската верига магазини на ДОМКО ООД като получаване на реклямни брошури, бюлетини и други новости, предлагани от ДОМКО ООД.
ДОМКО ООД заявява, че предоставените от Потребителите на сайта  лични данни не се преотстъпват на трети лица за рекламни, промоционални и /или каквоти и да било други цели.
ДОМКО ООД си запазва правото да използва IP адресите и други данни на Потребителите за разкриване идентичността им в случаите, когато това е необходимо възоснова на разпореждане на съответен държавен орган, издадено по надлежния ред, или с оглед  изпълнение на законови юридически процедури, или за да се спазят общите  условия на сайта за електронна търговия.


Изменение на Общите условия


Общите условия могат да бъдат променяни по всяко време от „ДОМКО” ООД, като същия се задължава да уведоми Потребителя за промени в Общите условия, като публикува в Сайта съобщение за измененията и даде достатъчен срок за запознаване с тях. В дадения срок, ако Потребителят не заяви, че отхвърля промените, то той се счита обвързан от тях. В случай, че Потребителят заяви в срока, че не е съгласен с промените, то „ДОМКО” ООД има право веднага да спре или прекрати предоставянето на достъп към Сайта на съответния  Потребител, като възникналите до този момент задължения подлежат на изпълнение.


Уведомления


Доколкото изрично не е указано друго, всички уведомления, свързани с поръчката и доставката на Стоки чрез Сайта се извършват на телефоните / адресите за контакти, обявени на видно място в Сайта и респективно на посочените телефони / адрес за контакт на Потребителя  - в това число и  e-mail адреси. Потребителят може да се осведоми за състоянието на поръчката си във всеки един момент от секцията „Моите поръчки” Направените по този начин уведомления се считат за надлежно получени до доказване на противното.